zde se nacházíte:
Úvod > Volné pozice

Asistent/ka vedení společnosti

Volné pozice

Asistent/ka vedení společnosti

Jsme český holding, který zastřešuje 4 firmy (100% REWORK, 100% REWORK Plus, TM technik, Workspot). Všechny firmy provozují činnosti spojené s oblastí kontroly kvality pro automobilový průmysl, 3D měření, prodej a kalibrace měřidel. Máme pobočky po celé ČR, hlavní centrála je v Brně a pro tu bychom rádi našli nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí podporu management týmu – majiteli, obchodnímu, provoznímu a finančnímu řediteli. Hledáme pozitivního člověka s úsměvem na tváři, který má výborné organizační schopnosti a spíše vyhledává rozmanitou práci, kterou je schopen uřídit.

Zároveň bude fajn, pokud Vás baví následující typy činnosti:

- příprava podkladů pro obchodní jednání, příprava prezentací


- správa kalendářů, organizace schůzek a zajišťování občerstvení na tyto schůzky


- účast na poradě vedení - organizace, zápis z jednání


- koordinace dodavatelů služeb (pro energie, úklid, kanceláře v Brně)


- správa „info emailu“ všech společností


- správa smluv např. ohledně pojištění, nájemní smlouvy, archivace smluv se zákazníky


- zpracování dat a příprava různých typů analýz


- udržování chodu kanceláře, ať je vše na svém místě a hezky to na centrále vypadá


- zajištění nákupu kancelářských potřeb, práce s heliosem


- zajištění příchozí, odchozí pošty, evidence v systému kde poštu zpracováváme, včetně digitalizace dokumentů


- vyhledávání ubytování, letenek pro management a určité skupiny zaměstnanců, když cestují po pobočkách nebo mimo ČR


- podpora při organizace veletrhů v ČR a Slovensku


- zpracování cestovních výkazů a docházky pro management


- spolupráce s marketingem


- drobné nákupy


Předností Vám bude pokud:


- máte nejméně 3 roky zkušenosti na obdobné pozici s vysokou mírou samostatnosti


- máte výborné organizační schopnosti a jste schopen/schopna řešit více úkolů najednou


- umíte komunikovat s různými skupinami zaměstnanců (od ředitelů velkých firem až po naše zaměstnance na kontrole)


- kamarádíte se MS Office, zejména Wordem, Excelem a Power Pointem


- umíte řešit více úkolů najednou a prioritizovat


- umíte komunikovat alespoň základní věci v anglickém jazyce (např. objednat ubytování, odpovědět na email)


- je pro vás samozřejmostí diskrétnost, loajalita


- a jste aktivní řidič sk. B


Jak je to u nás s ostatními podmínkami?


- kanceláře máme kousek od centra se zastávkou autobusu přímo před areálem


- máme stravenky v hodnotě 100 Kč


- můžete u nás chodit na kurz angličtiny


- 2 dny Sick day


- Cafeteria systém


- telefon, notebook je samozřejmost


Nástup možný ihned, ale rádi si počkáme na kvalitního kandidáta.


Podrobnosti

  • Místo výkonu práce:

    Jihomoravský kraj

    Brno, 61200

    Křižíkova 2697/70

  • Společnost:Provoz Brno
  • Kontakt:

    Katarína Šišková

    e-mail: nabor@rework.cz

    tel: +420731168608

Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte nám pomocí kontakního formuláře zaslat Váš životopis.
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace